August 23, 2012

Life Memories

2012 年2月

農曆新年時, 致電長途跟媽媽拜年, 也讓彩琳跟婆婆說聲恭喜發財,怎料多次致電婆婆,電話也接不通,便開始擔心起來, 於是以 MSM 跟姐姐聯絡下,原來......

琳:婆婆,我打了好多次電話找你呀,你聽完留言信箱, 點解你都唔開電話呀? (呢句係我教彩琳講的)

婆:吓?你講乜話,我聽唔清,你講多次啦。

琳: 我話呀,你開咗個榴槤,點解唔開電話呀?
(我聽到 '榴槤'?! 直頭想大笑, 但要忍住, 唔可以笑出來)

婆:哦,因為好多無聊人打黎麻,所以我咪唔開電話囉。

琳:嘩,你咁講,咪即係話我係無聊人啫。

每次彩琳跟婆婆的對話真的很好笑,但她倆婆孫卻有她們獨特的溝通方法。

No comments:

Post a Comment