August 22, 2012

Life Memories

2011年12月

當彩琳收到第一份聖誕禮物時, 竟然在眾人面前大大聲說...
琳: 媽咪, 我已經開始收到聖誕禮物啦, 你幾時先攞聖誕樹出來呀? 我要放係聖誕樹下面呀!

眾人大笑, 媽媽更加無言以對, 回家後, 便立刻攞聖誕樹出來準備佈置

左整右整, 整了成晚, 終於佈置完聖誕樹

媽: 彩琳, 你睇下靚唔靚? 你滿唔滿意呀?
琳: (飛快地看一眼) 靚呀!
媽: 睇真未呀? 咁求其架?
琳: (語氣平靜, 繼續做自己野, 臉背住我) 媽咪, 我有時叫你睇下我啲野, 你都係咁求其架啦
媽: (呆了, 沒說話好講)

No comments:

Post a Comment