August 23, 2012

Life Memories


Design and Draw By: Rainbow Wong



事作發生於某天早上刷牙時,當彩琳刷完牙時,佢話佢見到隻曱甴,我隨即話會唔會係蚊滋仔咋。於是佢有少少唔服咁話佢畫俾我睇喎,好快咁就畫完啦。當時係未畫下面嗰隻咁大隻既。

我一睇,嘩!畫得咁逼得,中間係深色啲添,佢既解釋係:呢隻就係佢見到既曱甴,不過冇咁大隻,只係箭咀指住嗰圓圈咁細隻啫,只有一粒鼻屎咁細隻。我就話:哦,咁細隻咋,整死咗未呀?彩琳話佢自己好驚,所以冇整死到。(咁驚又會睇到背脊係深色啲?!) 咁唔緊要啦,我隨即入去厠所想整死隻曱甴,可惜已經找不到了。

隨即彩琳又叫我去睇下佢畫乜,呢次我既反應就大囉:你明知媽咪最怕呢啲曱甴啦,你仲要畫到咁大隻!爸爸話你今次死啦!於是彩琳即刻用鉛筆擦擦擦,就是咁構成了這幅畫。

No comments:

Post a Comment