August 22, 2012

Life Memories

2011年12月

彩琳兩行鼻涕, 心想今次敝啦. 晚飯時, 媽媽餵妹妹食紅蘿蔔, 但唔係好肯食喎.....
琳: 唔食唔緊要, 等姐姐餵你食飯粒呀
媽: (心想一定傳染了)

媽: 彩琳, 你又咳又流鼻水, 唔好孔埋妹妹到呀
琳: 咁你即係叫我唔好同妹妹玩啫

今天, 妹妹終於開始流鼻水, 到了晚上, 媽媽跟彩琳說
媽: 今天晚上, 媽媽可能要陪妹妹訓, 照顧妹妹
琳: 唔駛啦, 今晚我陪她訓, 我知係我傳染俾妹妹, 就由我照顧妹妹啦


算了吧! 一家人是避無可避的, 最緊要病倒時, 願意互相照顧, 也算是不錯吧!

No comments:

Post a Comment